Isnin, 15 September 2014

15.09.2014:LAPORAN PELAKSANAAN PEPERIKSAAN SIJIL PENDIDIKAN ISLAM TAMAT SEKOLAH RENDAH 2014

Assalamualaikum

Tuan,

LAPORAN PELAKSANAAN PEPERIKSAAN SIJIL PENDIDIKAN ISLAM TAMAT SEKOLAH RENDAH 2014

Merujuk perkara di atas.

2. Perkara tersebut dilampirkan dalam lampiran fail email ini untuk tindakan tuan dan mohon panjangkan surat ini kepada sekolah daerah tuan.

3.  Sila perhatikan borang yang disediakan dengan teliti. Sasaran laporan ini adalah kepada Guru Besar dan PK Pentadbiran. Mohon tuan memberi perhatian kepada GB dan PK Pentadbiran sekolah daerah tuan untuk melapor laporan ini.

4. Sekolah dikehendaki mengembalikan semua borang yang disediakan ini kepada unit tuan untuk dianalisa mengikut tarikh yang telah ditetapkan.

5. Pihak tuan juga dikehendaki melapor dapatan laporan tersebut melalui borang yang telah disediakan tanpa gagal setelah semua sekolah menghantar laporan.

6. Tuan adalah dilarang untuk meminta guru pendidikan islam daerah tuan untuk mengambil tindakan atau menyedia laporan ini melalui arahan dalam group media sosial. (ada beberapa tujuan tersirat untuk dicapai)

7. Sejambak terima kasih dan doa mengiringi usaha yang telah dilaksanakan. Sebarang pertanyaan atas keraguan, direct call 0195668676.

Sekian, terima kasih.


Klik di sini utk muat turun bahan.